Paskambinkite! +370 386 52561
Suteiktų paskolų suma

Suteiktų paskolų suma

26 301 844 €

Uniją vienija

Uniją vienija

5 669 narių

Kaip mums sekasi?

Finansinės ataskaitos
Kaip mums sekasi?
Kasdienės paslaugos Paskolos Taupymas Akcijos
Domina mūsų paslaugos? Spauskite čia

Interneto bankas


Interneto bankas E.KREDA suteikia vartotojams galimybę įvykdyti visas kasdienes paslaugas ir jums įprastas operacijas - pervesti pinigus į savo ar kitas sąskaitas, matyti informaciją apie sąskaitos likučius ir pinigų judėjimą, sudaryti terminuoto indėlio sutartį, sekti sukauptas indėlių palūkanas.

E.KREDA interneto banke mokėjimų nurodymus galima atlikti trumposios SMS žinutėmis ar mobiliojo parašo pagalba.

SMS atliekami mokėjimai turi limitus - vienos operacijos limitas 2000 EUR, dienos - 5000 EUR, vieno mėnesio - 15 000 EUR.

Mobiliojo parašo pagalba atliekamiems mokėjimo nurodymams galioja vienos operacijos limitas - 200 000 EUR, vienos dienos - 300 000 EUR, vieno mėnesio - 99 999 999 EUR.

Esant poreikiui Ignalinos kredito unijoje yra galimybė mokėjimo operacijoms turėti individualius limitus.

MOBILUSIS PARAŠAS

Kas yra mobilusis parašas?

  • Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
  • Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
  • Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.

Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?

  • Prisijungti prie interneto banko
  • Tvirtinti atliekamas operacijas

Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?

  • Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
  • Telia
  • Bitė
  • Tele2
  • Teledema
SMART-ID

Kas yra SMART ID?

  • Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas
  • Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefonąar planšetinį kompiuterį.

„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Ką reikia turėti norint naudotis SMART ID?

  • išmanųjį telefoną su „Android 4.1“(ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
  • mobilųjį internetą ar belaidžio interneto ryšį.

Techniniai reikalavimai

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/

Kaip atsiųsti programėlę?

Programėlę galima atsisiųsti iš

  • „Android“ įrenginiai – Google play store
  • „iOS“ įrenginiai – Apple app store

Daugiau informacijos

https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/paskyros-registracija/

Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?

Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

https://www.smart-id.com/lt

SMART ID pagalba

El.paštu help.lt@smart-id.com
Tel+370 670 41 807

VIENKARTINIS SAUGOS KODAS, SIUNČIAMAS TRUMPĄJA SMS ŽINUTE

Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?

Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;

Kaip prisijungti ?

  1. Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
  2. Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
  3. Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
  4. Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.


SAUGUMAS

Kaip mes užtikriname elektroninės bankininkystės saugumą?

  • KREDA puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso kreda.lt, galite matyti spynelę.
  • KREDA niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio.
  • KREDA nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę.
  • Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu.
  • Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite KREDA.
  • KREDA riboja naršymo sesijos ilgį. Jeigu vartotojas 5 minutes neatlieka jokių veiksmų, jis yra automatiškai atjungiamas.
  • Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus.

Kaip klientai gali užtikrinti saugumą?

  • Jeigu naršyklė rodo pranešimą, apie nesaugų puslapį – neveskite jokių duomenų.
  • Niekada nesidalinkite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu du niekuo. Jis yra skirtas tik jums.
  • Nusikaltėliai veikia skubindami ir sukeldami stresą. Neskubėkite, susisiekite su KREDA.
  • Saugokite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums.
  • Prisijungę prie bankininkystės, peržiūrėkite atliktas operacijas.
  • Jeigu pastebėjote neaiškias operacijas, iškart praneškite KREDA.
  • Baigę darbą – atsijunkite nuo bankininkystės.
  • Kompiuteryje turėkite atnaujintą antivirusinę programą.

Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas, kyla įtarimų?

  • Susisiekite su KREDA. Kontaktai nurodyti KREDA puslapyje.
  • Informuokite policiją telefonu – 112.
  • Atvykite į KU padalinį.