Interneto bankas E.KREDA suteikia vartotojams galimybę įvykdyti visas kasdienes paslaugas ir jums įprastas operacijas - pervesti pinigus į savo ar kitas sąskaitas, matyti informaciją apie sąskaitos likučius ir pinigų judėjimą, sudaryti terminuoto indėlio sutartį, sekti sukauptas indėlių palūkanas.
E.KREDA interneto banke mokėjimų nurodymus galima atlikti trumposios SMS žinutėmis ar mobiliojo parašo pagalba.
SMS atliekami mokėjimai turi limitus - vienos operacijos limitas 2000 EUR, dienos - 5000 EUR, vieno mėnesio - 15 000 EUR.
Mobiliojo parašo pagalba atliekamiems mokėjimo nurodymams galioja vienos operacijos limitas - 200 000 EUR, vienos dienos - 300 000 EUR, vieno mėnesio - 99 999 999 EUR.
Esant poreikiui Ignalinos kredito unijoje yra galimybė mokėjimo operacijoms turėti individualius limitus.
Kas yra mobilusis parašas?
- Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
- Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
- Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.
Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?
- Prisijungti prie interneto banko
- Tvirtinti atliekamas operacijas
Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?
- Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
- Telia
- Bitė
- Tele2
- Teledema
Kas yra SMART ID?
- Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas
- Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefonąar planšetinį kompiuterį.
„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.
Ką reikia turėti norint naudotis SMART ID?
- išmanųjį telefoną su „Android 4.1“(ar vėlesnės versijos) arba „iOS 8.0“ (ar vėlesnės versijos) operacine sistema;
- mobilųjį internetą ar belaidžio interneto ryšį.
Techniniai reikalavimai
https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/
Kaip atsiųsti programėlę?
Programėlę galima atsisiųsti iš
- „Android“ įrenginiai – Google play store
- „iOS“ įrenginiai – Apple app store
Daugiau informacijos
https://www.smart-id.com/lt/atsisiuntimas/paskyros-registracija/
Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?
„Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.
SMART ID pagalba
El.paštu help.lt@smart-id.com
Tel. +370 670 41 807
Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?
Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;
Kaip prisijungti ?
- Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
- Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
- Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
- Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.
- KREDA puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso kreda.lt, galite matyti spynelę.
- KREDA niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio.
- KREDA nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę.
- Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu.
- Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite KREDA.
- KREDA riboja naršymo sesijos ilgį. Jeigu vartotojas 5 minutes neatlieka jokių veiksmų, jis yra automatiškai atjungiamas.
- Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus.
Kaip klientai gali užtikrinti saugumą?
- Jeigu naršyklė rodo pranešimą, apie nesaugų puslapį – neveskite jokių duomenų.
- Niekada nesidalinkite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu du niekuo. Jis yra skirtas tik jums.
- Nusikaltėliai veikia skubindami ir sukeldami stresą. Neskubėkite, susisiekite su KREDA.
- Saugokite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums.
- Prisijungę prie bankininkystės, peržiūrėkite atliktas operacijas.
- Jeigu pastebėjote neaiškias operacijas, iškart praneškite KREDA.
- Baigę darbą – atsijunkite nuo bankininkystės.
- Kompiuteryje turėkite atnaujintą antivirusinę programą.
Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas, kyla įtarimų?
- Susisiekite su KREDA. Kontaktai nurodyti KREDA puslapyje.
- Informuokite policiją telefonu – 112.
- Atvykite į KU padalinį.
Prisijungimo prie elektroninių paslaugų sistemos žingsniai:
- Interneto naršyklės adreso lauke surinkite https://e.kreda.lt arba, puslapyje www.kreda.lt arba www.ignalinoskreditounija.lt internetiniame puslapyje (jei unija tokį turi) viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ikonėlę e.kreda;
- Atsivėrusiame lange pasirinkite prisijungimo priemonę:
-
- Mobilusis parašas,
- Smart-ID,
- SMS.
- Pasirinkus mobilų parašą arba Smart-ID atpažinimo kodo laukelyje įveskite savo atpažinimo kodą;
- Žemiau esančiame laukelyje įveskite 4 paskutinius asmens kodo skaičius;
- Paspauskite „Įsiminti mane“ jei nenorite vesti asmens kodo 4 skaičių kas kart prisijungiant prie elektroninės bankininkystės;
- Vėliau sekite instrukciją prisijungimo lange;
- Jungiantis SMS‘u papildomai reikės įvesti slaptažodį;
- Jei registruojatės pirmąkart, sekite instrukcijas aprašytas dokumente „Internetinės bankininkystės naudojimosi taisyklės“.
Slaptažodžio keitimo žingsniai:
- Būdami e-KREDA elektroninių paslaugų sistemoje, viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite „Nustatymai“ —> „Keisti slaptažodį“;
- Toliau sekite instrukcijas:
-
- Įveskite galiojantį slaptažodį;
- Įveskite naują slaptažodį;
- Pakartokite naują slaptažodį;
- Išsaugokite įvestus duomenis paspaudžiant mygtuką „Keisti slaptažodį“.
Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių. Tai gali būti skaičių specialių simbolių, raidžių, deriniai. Nekurkite slaptažodžių iš savo artimųjų vardų, gimimo datų.
Jums reiks atvykti į uniją ir unijos darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atstatys slaptažodį. Po slaptažodžio atstatymo reikės pažymėti varnelę prie „Jungiuosi pirmą kartą“.
Elektroninių paslaugų sistema galite naudotis kompiuteriu ar telefonu, kuriame yra įdiegta viena iš šių naršyklių:
- Google Chrome 16 ir naujesnės versijos (rekomenduojama),
- Mozilla Firefox 10 ir naujesnės versijos,
- Microsoft Edge versijos nuo 110.0.1587.41,
- Safari 5 ir naujesnės versijos,
- Opera 10 ir naujesnės versijos.
Jeigu elektroninių paslaugų sistemos prisijungimo metu puslapyje naršyklės viršuje matote pranešimą „Naudojate nebepalaikomą arba pasenusią naršyklės versiją, todėl kai kurios elektroninių paslaugų sistemos funkcijos gali neveikti. Rekomenduojame atsinaujinti naršyklę arba naudoti kitą, tai reiškia, kad naudojamos naršyklės versija yra per sena ir, norėdami naudotis elektroninių paslaugų sistema, turite ją atnaujinti.
Trumpąja žinute (SMS) gaunamas veiks toliau nurodytuose šalyse: Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, JAV, Norvegija, Airija, Lenkija, Austrija, Liuksemburgas, Bulgarija, Malta, Čekija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Graikija, Rumunija, Ispanija, Slovakija, Italija, Slovėnija, Suomija, Kroatija, Vengrija, Vokietija ir Belgija .
Mobiliojo elektroninio parašo atveju priemonė gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš vykstant į užsienį rekomenduojame apie tai pasitarti su savo mobilaus ryšio operatoriumi.
Smart-ID programėlę galima naudoti visame pasaulyje, kol jūsų išmaniajame įrenginyje yra veikiantis interneto ryšys.
Visos atpažinimo priemonės standartiškai būna aktyvuotos, todėl neveikiant vienai visada galima naudotis kita.
Negalėdami prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų sistemos su mobiliuoju parašu, užklauskite Jus aptarnaujantį operatorių, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Nesant sutrikimų, prašome susisiekti su savo unijos klientų aptarnavimo atstovais. Jei Jūsų paskyra e.kreda elektroninių paslaugų sistemoje buvo blokuota, kai 5 kartus neteisingai suvedėte prisijungimo duomenis, turėsite atvykti į uniją su savo asmens tapatybės dokumentu ir pateikę raštišką prašymą galėsite gauti naujas atpažinimo priemones.
Unija gali stabdyti naudojimąsi atpažinimo priemonėmis ar naudojimąsi e.kreda elektroninių paslaugų sistema tais atvejais kai:
- Yra objektyviai pagrįstos priežastys, susijusios su sistemos ir/ar identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų saugumu, įtariamu neautorizuotu ar nesąžiningu naudojimusi sistema.
- Yra nesilaikoma elektroninių paslaugų sutarties sąlygų;
- Unija sužino apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų vagystę ar praradimą kitu būdu, įtarus ar sužinojus apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų neteisėtą įgijimą arba neautorizuotą jų naudojimą, taip pat apie faktus ar įtarimus, kad identifikavimo priemonių duomenis ir/ar prisijungimo duomenis sužinojo arba jais gali pasinaudoti tretieji asmenys, turi pagrįstų įtarimų, kad Sistema ir jos pagalba prieinamose Jūsų sąskaitose esančiomis lėšomis ar valdomomis mokėjimo priemonėmis gali neteisėtai pasinaudoti tretieji asmenys arba kad Sistema gali būti naudojama ar yra panaudota nusikalstamai veikai vykdyti;
- Jums to pareikalavus (praradus ar sugadinus išduotą identifikavimo priemonę ir/ar prisijungimo duomenis, iškilus grėsmei, kad apie išduotą identifikavimo priemonę ir/ar kliento prisijungimo duomenis gali sužinoti arba sužinojo tretieji asmenys, atsiradus kitoms priežastims, dėl kurių Jūs ar Jūsų įgaliotas asmuo negali naudotis sistema);
- Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui sistemoje 5 (penkis) kartus neteisingai panaudojus išduotą ar Jūsų naudotojo pasirinktą identifikavimo priemonę ir (ar) pagrįstai kylant įtarimams, kad mokėjimo nurodymus kliento/kliento įgalioto asmens vardu gali pateikti (pateikia) tretieji asmenys.
1. Prisijunkite prie savo Gmail paskyros per naršyklę.
2. Spustelėkite krumpliaračio piktogramą (nustatymai) viršutiniame dešiniajame kampe.
3. Pasirinkite “Visų nustatymų peržiūra”.
4. Eikite į skirtuką “Filtrai ir užblokuoti adresai”.
5. Spustelėkite “Sukurti naują filtrą”.
6. Lauke “Nuo” įveskite el. pašto adresą, kurį norite pridėti kaip patikimą siuntėją. Šiuo atveju įveskite unijos el. paštą iš kurios gaunate el. pranešimą. Spustelėkite “Kurti filtrą”.
7. Pažymėkite šias parinktis:
-
- “Niekada nesiųsti į Šlamštą”.
- “Visada žymėti kaip svarbų” (pasirinktinai).
8. Spustelėkite “Kurti filtrą”.
Alternatyvus būdas (kai jau gavote laišką iš unijos į „Šlamšto“ (angl. „Spam“) pašto dėžutę):
1. Atidarykite laišką „Šlamšto“ (angl. „Spam“) pašto dėžutėje nuo unijos, kurį norite pridėti kaip patikimą.
2. Paspauskite „Pranešti, kad tai ne šlamštas“
Šis veiksmas padės užtikrinti, kad laiškai iš nurodyto siuntėjo nepatektų į „Šlamšto“ aplanką.